23787
Book
In basket
Strategie cenowe / Paweł Waniowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 238 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz.I Uwarunkowania strategii cenowych: Cena jako ele ment rynku; Wewnętrzne uwarunkowania cenowych strate gii przedsiębiorstw; Czynniki zwenętrzne wpływające na cenowe strategie przedsiębiorstw; Cele strategii ce nowych. Cz.II Kształtowanie strategii cenowych: Znaczenie kosztów w kształtowaniu cen; Metody ustalania cen; Podstawowe strategie cenowe; Adaptacja podstawowych strategii cenowych dp aktualnej sytuacji rynkowej; Zastosowanie badań marketingowych w procesie fromułowa nia strategii cenowej; Specyfikacja strategii cenowych na wybranych rynkach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again