23773
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Tyrania wyboru; Co się stało z U. S. P?; Ponowne odkrycie U. S. P.; jakość i orientacja na klienta rzadko stanowią wyróznik; Kreatywność to nie jest pomysł na wyrożnianie się; Cena rzadko bywa wyró żnikiem; Szerokość asortymentu jest trudnym sposobem na wyróżnianie się; Kolejne etapy na drodze do wyróżniania sie; Wyróżnianie się zachodzi w świadomośc i; Bycie pierwszym to pomysł na wyróżnianie się; Przywodztwo to sposób, aby sie wyróżniać; Tradycja jest sposobem na wyróżnianie się; Specjalizacja na rynku jest sposobem na wyróznianie się; Technologia może być spsobem na wyróżnianie się; Najnowsze osiągni ęcia to też sposób, aby się wyróżnić; Popularnośc to sposob na wyróznianie się; Rozwój może zagrażać wyróznianiu się; Wyróznianie sie wymaga poświęceń; Wyróżniać się w każdym miejscu; Zachowaj swój wyrożnik; Kto odpowiada za wyróznianie sie firmy?
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej