23774
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd.2 rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 360 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
marketing jako dziedzina dynamiczna; Marketing relacji istota koncepcji; Legitymizacja marketingu relacji w świetle badań; Kluczowe elementy marketingu relacji; Ocena koncepcji; Zastosowania marketingu relacji - analiza przypadków. W wyd. 2 Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej