23763
No cover
Book
In basket
TQM : teoria i praktyka / Robert Karaszewski. - Wyd.2 rozsz. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2001. - 275,[16] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.279-285
Formatted contents note
I. Jakość - pojęcie, koszty, planowanie: Jakość jako kategoria filozoficzna; Jakość w ekonomii; Koszty jakości, problemy optymalizacji. II. Zarządzanie przez jakość (TQM): Zarządzanie przez jakość - zagadnienia ogólne; TQM a proces zmian zachodzących w przedsiębiorstwie; Problemy związane z wprowadzaniem zarządzania przez jakość; Praca zespołowa w zarządzaniu przez jakość; Ch-ka wybranych narodowych i międzynarodowych nagród jakości. III. Wybrane techniki zarządzania przez jakość: Just in Time (JIT); Benchmarking; Statystyczna kontrola procesu; Failure Mode and Effects Analysis- analiza rodzajów błędów oraz ich skutki; Metoda Taguchi; Quality Function Deployment (QFD)- metoda zaawansowanego planowania jakości; Reengineering; Instrument pomiaru jakości - servqual; SIX SIGMA; Standard Zarządzania Jakością ISO 9000; Związki zarządzania przez jakość ze Standardem Zarządzania Jakością ISO 9000. IV. TQM w polskich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przez jakość - cele i uwarunkowania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Działania na rzecz usprawniania jakości podejmowane przez spółki z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again