23770
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Temat
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura s.142-147
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Mechanizmy konkurencji na rynku usług bankowych: Konkurencja jako cecha funkcjonowania rynku; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Strategie konkurencji banków. R.2 Konkurencja w sektorze usług bankowych w Polsce: Sektor usług bankowych w Polsce; Natężenie konkurencji na rynku usług bankowych i jego wyznaczniki; Postrzeganie poziomu konkurencji przez banki działające w Polsce. R.3 Sposoby postrzegania banków i ich pozycji na runku przez klientów w świetle badań: Potrzeby i oczekiwania klientów banków; Kryteria wyboru banku przez klientów; Czynniki postrzegania banku i jego usług; Ocena działalności banków i stopień zadowolenia klientów; Mapy percepcji banków jako wyraz ich pozycji w odbiorze klientów. R.4 Proces tworzenia i realizacji strategii konkurencji w praktyce banków w Polsce: Podstawy tworzenia strategii konkurencji w bankach: Tworzenie przewagi konkurencyjnej banków; Strategie konkurencji stosowane przez banki. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej