23770
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Subject
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Notes:
General note
Literatura s.142-147
Formatted contents note
R.1 Mechanizmy konkurencji na rynku usług bankowych: Konkurencja jako cecha funkcjonowania rynku; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Strategie konkurencji banków. R.2 Konkurencja w sektorze usług bankowych w Polsce: Sektor usług bankowych w Polsce; Natężenie konkurencji na rynku usług bankowych i jego wyznaczniki; Postrzeganie poziomu konkurencji przez banki działające w Polsce. R.3 Sposoby postrzegania banków i ich pozycji na runku przez klientów w świetle badań: Potrzeby i oczekiwania klientów banków; Kryteria wyboru banku przez klientów; Czynniki postrzegania banku i jego usług; Ocena działalności banków i stopień zadowolenia klientów; Mapy percepcji banków jako wyraz ich pozycji w odbiorze klientów. R.4 Proces tworzenia i realizacji strategii konkurencji w praktyce banków w Polsce: Podstawy tworzenia strategii konkurencji w bankach: Tworzenie przewagi konkurencyjnej banków; Strategie konkurencji stosowane przez banki. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again