23509
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Przedsiębiorstwo na rynku: Pojęcie i istota rynku; Przedsiębiorstwo jako mikropodmiot gospodarczy; Instytucje rynkowe i ich ch-ka; Zachowania podmiotów rynkowych. R.2 Istota marketingu: Pojęcie i ewlocja marketingu; Zasady postępowania marketingowego; Funkcje marketingu; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa. R.3 System marketingu i jego elementy: Pojęcie systemu marketingu; Otoczenie przedsiębiorstwa; Struktura we wnętrzna systemu. R.4 Badania marketingowe: System informacji marketingo wej i jego rola; Badania marketingowe- pojęcie, klasyfikacje; Proces badań marektingowych; Metody i techniki badań marektingowych. R.5 Segmentacja rynku: Segmentacja rynku a rynek docelowy; Kryteria segmentacji rynku; Konstrukcja segmentu rynku- procedura i atrakcyjność. R.6 Strategia produktu: Produkt w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produkótw; Cykl życia produktu na rynku; Proces planowania nowego produktu; Kształtowanie struktury asortymentowej. R.7 Marketingowe wyposażenie produktu: Pojęcie i funkcje opakowania; Projektowanie opakowań; Badania opakowań; Znak towarowy, nazwa handlowa i marka; Rodzaje i funkcje marek; Strategia marki. R.8 Cena jako element strategii marketingowej: Rola i miejsce cen w marketingu-mix; Funkcje cen; Metody ustalania cen; Strategie cenowe i czynniki je określa jące. R.9 Dystrybucja produktów i systemy sprzedaży: Pojęcie i funkcje dystrybucji; Kanały dystrybucji - istota, klasyfikacja typy; Ch-ka pośredników w kanałach dystry bucji; Kształtowanie kanałów dystrybucji; Dystrybucja fizyczna. R.10 Promocja i jej narzędzia: Promocja jako proces komunikacji; Zarządzanie reklamą; Sprzedaż osobista- najstarszy środek promocji; Promocja uzupełniająca konsumencka i handlowa; Rola public relations (PR) jako narzedzie aktywizujących sprzedaż. R.11 Metody analizy stosowane w procedurze budowy strategii marketingowej: Analiza strategiczna- pojęcie metody, znaczenie; Analiza makrootoczenia i jej metody Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza wnętrza przedsiębiorstwa; Metody określania pozycji strategi cznej przedsiębiorstwa; Wybrane pozycje strategii marketingowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej