23763
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Wprowadzenie. Cel i zakres opracowania. 1.Turystyka - zachęta dla przedsiębiorczości wieńczonej sukcesem; 2.Przedsiębiorczość i rynek turystyczny; 3.Praca ludzka w warunkach rynku; 4.Przedsiębiorstwo turystyczne jako instytucja społeczno-gospodarcza; 5.Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i kierowanie załogą; 6.Przedsiębiorczość, przedsiębiorstwo turystyczne, sukces rynkowy - synteza zależności; 7.Konsument na rynku turystycznym na tle teorii potrzeb; 8.Humanistyczne i ekologiczne aspekty ruchliwości turystycznej; 9.Zarządzanie przedsiębiorstwem jako kompleks czynnościowo-decyzyjny. Kierowanie załogą składnikiem zarządzania kompleksowego; 10.Elementy marketingu usług turystycznych; 11.Uwagi o reklamie turystycznej. Zadania (funkcje) reklamy. Psychofizjologiczne podłoże procesu postrzegania reklamy. Problem prawdy. Załączniki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again