23759
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354, 352/254 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Lit. i źródła.- Załączniki.- Słownik.- Streszczenie w jęz. ang.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Zarządzanie jakością w świetle określeń teoretycznych: Uwarunkowania normalizacyjne; Definicja jakości; Jakość jako strategia działania; Podstawowe informacje o normach ISO; Wady i zalety ISO; Uzasadnienie dal procesu wdrażania norm ISO; Wdrażanie norm ISO; Zarządzanie przez jakość (TQM); Systemy zapewnienia jakości a zarządzanie jakością. 2. Zarządzanie jakością w administracji: Zarządzanie jakością w krajowych urzędach gmin; Zarządzanie jakością w administracji Europy Zachodniej; Zarządzanie przez jakość w administracji St. Zjednoczonych. 3. Wybrane metody doskonalenia jakości usług: Kształtowanie jakości poprzez samoocenę (model M. Baldrige'a, Model European Fundation for Quality Management); Metody wspomagające doskonalenie jakości. 4. Zarządzanie jakością na przykładzie Starostwa Powiatowego w Raciborzu: Zadania realizowane przez powiat; Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w starostwie powiatowym; Dokumentacja systemu zapewnienia jakości; Określenie poziomu satysfakcji klienta zewnętrznego; Krytyka procedur i zalecenia dot. doskonalenia jakości usług. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej