23773
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Wyniki badań: -Zmiany na rynku edukacji menedżerów w latach 1994-98 główne tendencje: Ogólna ch-ka zmian. Skala kształce nia w badanych ośrodkach; Kadra szkół biznesu; Rodzaje oferowanych programów i dyplomów; Kierunki (zakresy) kształcenia; Działalność badawcza, wydawnicza i dorad cza; Wyposażenie szkół; Zamierzenia na przyszłość; Podsumowanie. Cz.II Komentarze: -Podaż studiów ekonomiczno-menedżerskich w Polsce na tle krajów UE; -Problemy kształcenia menedżerów w uczelniach niepań stwowych; -Akredytacja środowiskowa jako czynnik regulujący rynek edukacji menedżerskiej w Polsce; -Edukacja menedżerska w Polsce w końcu lat 90-ych; -Promocja menedżera - między magisterskim seminarium, programem a studium przypadku; -Seminarium licencjackie w kształceniu zawodowym menedżera.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej