23773
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz.I Wyniki badań: -Zmiany na rynku edukacji menedżerów w latach 1994-98 główne tendencje: Ogólna ch-ka zmian. Skala kształce nia w badanych ośrodkach; Kadra szkół biznesu; Rodzaje oferowanych programów i dyplomów; Kierunki (zakresy) kształcenia; Działalność badawcza, wydawnicza i dorad cza; Wyposażenie szkół; Zamierzenia na przyszłość; Podsumowanie. Cz.II Komentarze: -Podaż studiów ekonomiczno-menedżerskich w Polsce na tle krajów UE; -Problemy kształcenia menedżerów w uczelniach niepań stwowych; -Akredytacja środowiskowa jako czynnik regulujący rynek edukacji menedżerskiej w Polsce; -Edukacja menedżerska w Polsce w końcu lat 90-ych; -Promocja menedżera - między magisterskim seminarium, programem a studium przypadku; -Seminarium licencjackie w kształceniu zawodowym menedżera.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again