23559
Book
In basket
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks.
Formatted contents note
1. Wprowadzenie: Poziomy strategii; Proces strategii; Struktura książki. 2. Macierz klienta: Obniżka ceny; Podnoszenie postrzeganej wartości użytkowej; Co dalej?; Inne posunięcia na macierzy klienta; Konstruowanie macierzy klienta; Podsumowanie. 3. Macierz producenta: Charakterystyka macierzy producenta; Określenie podstawowych cech konkurencyjnych; Trwała prze waga konkurencyjna; Wypełnianie luk w zasobach i umiejętnościach; Konstruowanie macierzy producenta; Podsumowanie 4. Otoczenie konkurencyjne: Rywalizacja w sektorze; Bariery wejścia do sektora; Siła przetargowa nabywców; Siła przetargowa dostawców; Zagrożenie ze strony substytutów; Zalety modelu pięciu sił; Analiza konkurentów; Grupy strategiczne; Charakterystyka analizy konkurentów; Posumowanie 5. Przyszłość: Zmiany na macierzy klienta; Zmiany na macierzy producenta; Analiza PEST; Scenariusze rozwoju trendów; Proponowana metoda budowania scenariuszy; Podsumowanie 6. Warianty strategiczne: Kombinacje macierzy klienta i producenta; Kostka ryzyka; Ocena strategii; Analiza przypadku; Podsumowanie 7. Przedsięwzięcie partnerskie oraz nabycie innej firmy: Strategia współpracy; Dlaczego firmy współpracują ze sobą?; Dobór partnera; Tworzenie aliansów strategicznych; Kierowanie przedsięwzięciem partnerskim; Ewolucja aliansu strategicznego; Nabycie (przejęcie) innej firmy; Podsumowanie 8. Realizacja strategii poprzez rozwój wewnętrzny: Realizacja; Identyfikowanie barier na drodze zmian; Priorytety i podział obowiązków; Budowanie konta burzenie; Podsumowanie 9. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again