23487
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 288-294.
Uwaga dotycząca zawartości
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturalne w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiorstwa. Organizacja działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach (wyniki badań). Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębiorstwa. Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesnemu przedsiębiorstwu marketingowemu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej