23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Formatted contents note
Marketing: spojrzenie na konsumenta; Powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa; Zmiany w otoczeniu marketingowym; Postepowanie konsumenta; Rynki instytucjonalne i postępowanie nabywców; Badania marketingowe i ich wykorzystanie; Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie; Marketing partnerski, technologia informacyjna, prognozowanie; Rozwój nowych produktów; Zarządzanie produktem; Zarządzanie usługami; Cena: związki celów z przychodami i kosztami; Cena: kalkulacja ceny końcowej; Kanały marketingowe, pośrednicy i zarządzanie logistyką; Sprzedaż detaliczna; Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, promocja sprzedaży i public relations; Reklama; Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; Proces marketingu strategicznego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again