23559
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.52.- Aneks.- Streszczenie w jęz. ang. - Załączniki.
Formatted contents note
Wstęp; R.1 Reklama jako element komunikacji marketingowej. Aspekt werbalny: Ogólne zagadnienia komunikacji marketingowej; Rola reklamy w komunikacji promocyjnej; Komunikat reklamowy; Ch-ka jęz. reklamy; Psychologia komunikacji. R.2 Slogan reklamowy - okrzyk wojenny firmy: Funkcje i cechy sloganu; O czym mówią slogany; pomocny slogan reklamowy; Językowe aspekty sloganu. R.3 Język sloganu, czyli jak skutecznie dotrzeć do od biorcy: Jak powstaje slogan?; Metody prezentacji sloganu; Slogan skuteczny; Slogan idealny. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again