23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Co to jest public relations?; Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne; Public relationsa propaganda, reklama i marketing; Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców; Media relations; Metody działań public relations; Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych; Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; Badania, pomiary i ocena; Wewnętrzne public relations; Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Zarządzanie i organizacja public relations; Etyka działalności gospodarczej; Międzynarodowe public relations i praca w sieci (networking); Zarys dziejów public relations; Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej