23509
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Badania rynku, czyli czego nie powie ci nawet najlepszy przyjaciel; Marketing to nie dział firmy; Planowanie - 18 złudzeń; Zakotwiczanie, przywary i American Express, czyli co się dzieje w głowie klienta Im więcej mówisz, tym gorzej cię słychać, czyli pozycjonowanie i koncentracja; Paskudne koty, świetne mokasyny i przeceniona biżuteria, czyli polityka ce- nowa; Monogramy są dobre na koszulach, a nie w firmie, czyli nazwy i marki; Jak zaoszczędzić pół miliona dolarów, czyli procesy komunikacji i sprzedaży; Utrzymanie stanu posiadania, czyli jak hołubić klientów i zdobyć ich lojalność.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej