23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Formatted contents note
Znaczenie reklamy; Reklama rys historyczny; Funkcje reklamy; Planowanie i reklama; Spirala reklamy i pla- nowanie marki; Marketing ukierunkowany; Zarządzanie reklamą; Agencja reklamowa, usługi medialne i inne; Działania marketingowe i reklamowe reklamodawców; Me- dia; Podstawowe strategie medialne; Telewizja; Radio; Prasa; Czasopisma; Reklama zewnętrzna; Reklama z re- akcją bezpośrednią i reklama wysyłkowa; Promocja sprzedaży; Tworzenie reklam; Jak powstaje reklama; Koncepcja całości: słowa i obrazy; Sztuka drukarska; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Znaki handlowe i opakowania; Pełna kampania reklamowa; Świat wokół reklamy; Reklama w działalności detalicznej; Reklama międzynarodowa; Prawne i inne ograniczenia działalno- ści reklamowej; Gospodarcze i społeczne konsekwencje reklamy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again