23488
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Znaczenie reklamy; Reklama rys historyczny; Funkcje reklamy; Planowanie i reklama; Spirala reklamy i pla- nowanie marki; Marketing ukierunkowany; Zarządzanie reklamą; Agencja reklamowa, usługi medialne i inne; Działania marketingowe i reklamowe reklamodawców; Me- dia; Podstawowe strategie medialne; Telewizja; Radio; Prasa; Czasopisma; Reklama zewnętrzna; Reklama z re- akcją bezpośrednią i reklama wysyłkowa; Promocja sprzedaży; Tworzenie reklam; Jak powstaje reklama; Koncepcja całości: słowa i obrazy; Sztuka drukarska; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Znaki handlowe i opakowania; Pełna kampania reklamowa; Świat wokół reklamy; Reklama w działalności detalicznej; Reklama międzynarodowa; Prawne i inne ograniczenia działalno- ści reklamowej; Gospodarcze i społeczne konsekwencje reklamy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej