23528
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Warszawa ; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 359, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa, Marketing w strukturze organizacyjnej firmy, Rola informacji w zarządzaniu marketingiem, Badania marketingowe, Decyzje marketingowe związane z polityką produktu, Cena jako obszar decyzji marketingowych, Polityka sprzedaży wyzwanie dla menedżera, Polityka komunikacji - kształtowanie globalnego wizerunku firmy, Strategia marketingowa firmy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej