23528
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Reklama a teorie kultury; telewizja a postmodernizm. Negocjacyjny charakter odbioru tekstów telewizyjnych; Muzyczne teledyski i telewizyjne reklamy jako teksty postmodernistyczne. Migotanie znaczeń w nowoczesnych tekstach promocyjnych; Tradycyjna reklama telewizyjna a postmodernistyczny tekst promocyjny - podobieństwa, różnice, klasyfikacje; Młodzież jako odbiorca telewizyjnych reklam i muzycznych teledysków; Młodość, młodzież, młodzieńczy bunt jako kategorie kulturowe; Koaktywna perswazja w tekstach promocyjnych skierowanych do młodzieży; Budowanie przekazu perswazyjnego; Dyskursywna analiza zawartości tekstów wyrażonych w języku buntu; Kilka ciekawych tekstów perswazyjnych i co z nich wynika.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej