23528
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaki na sprzedaż / Andrzej Pitrus. - Warszawa : ER, 2000. - 353 s. ; 19 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Krytyka, Krytyczna teoria reklamy z lotu ptaka - konteksty i kierunki, Znak w reklamie, znak obok reklamy? Czy reklama jest językiem? Retoryka reklamy, Psychoanaliza, ideologia, reklama, Marksizm, ideologia, reklama, Feministyczna krytyka reklamy, Mniejszości w reklamie; Integracja, reklama a brytyjskie studia kulturoznawcze, Dekonstrukcja jako przestrzeń reklamy, Technologia i reklama, technologia przeciw reklamie? Integracyjna rola reklamy - "mystory" czy "mytheory"? Criotical theory of advertising - trends and contexts.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej