23746
No cover
Book
In basket
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again