23487
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I promocja sprzedaży - strategia: Silna marka; Klienci; Promocja w strategii marketingowej marki; promocja sprzedaży. Cz.II Promocja sprzedaży - taktyka: Próbki; Kupony; Opakowania specjalne; Premie wysyłane pocztą; Konkursy Rabaty i refundacje; Programy nagradzania lojalności klienta; Promocyjne obniżki cen; Promocja detalisty; Promocja handlowa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej