23752
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Formatted contents note
Cz.1 Podstawy kompleksowego zarządzania jakością: Wprowadzenie; Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością; Niektóre definicje jakości; Filozofia, zasady i pojęcie TQM; Systemy zarządzania jakością i normalizacja; Europejska Nagroda Jakości. Cz.2 Metody kompleksowego zarządzania jakością: Narzędzie do "podróży w jakość"; Wybrane narzędzia zarządzania; Pomiary jakości-wprowadzenie; Pomiary zadowolenia klientów; Pomiary zadowolenia pracowników; Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości; Pomiary jakości w pracach rozwojowych; Kosztorysowanie jakości Benchmarking. Cz.3 Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów: Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości; Proces wdrażania; Kultura jakości i uczenie się; Miliken SA Dania, studium przypadku; przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości; International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again