23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 190-191.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Specyfika usług ubezpieczeniowych i istota marketingu w działalności ubezpieczeniowej: Usługa ubezpieczeniowa; Istota marketingu usług ubezpieczeniowych; Cz.II Strategie marketingowe w dziedzinie usług ubezpieczeniowych: Metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym; Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych; Zastosowanie marketingu-mix w działalności ubezpieczeniowej; Promocja jako główne narzędzie ekspansji firmy ubezpieczeniowej. Cz.III Ch-ka działalności ubezpieczeniowej: Funkcjonowanie firm ubezpieczeniowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej