23787
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 182-183.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta: Wyzwanie marketingowe; Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów; Potrzeby i motywacje; Ryzyko konsumentów w zakupach. Cz.II Decyzje nabywców: Anatomioa decyzji konsumentów; Rodzjae decyzji zakupu; Zakup nowego produktu; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy. Cz.II Marketingowe konsekwencje zachowań nabywców: Analiza mozliwości i zagrożeń działania; Segmentacja rynku; Wybór sposobu działania na rynku; Plasowanie; Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej