23787
Book
In basket
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 182-183.
Formatted contents note
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta: Wyzwanie marketingowe; Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów; Potrzeby i motywacje; Ryzyko konsumentów w zakupach. Cz.II Decyzje nabywców: Anatomioa decyzji konsumentów; Rodzjae decyzji zakupu; Zakup nowego produktu; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy. Cz.II Marketingowe konsekwencje zachowań nabywców: Analiza mozliwości i zagrożeń działania; Segmentacja rynku; Wybór sposobu działania na rynku; Plasowanie; Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again