23787
No cover
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again