23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wprowadzenie; Zarządzanie marketingowe w firmie "Spetech" Sp. z o.o.; Strategia zmierzająca do umacniania pozycji rynkowej produktu na przykładzie wyboru wariantu umacniania pozycji handlowej na rynku margaryny w Polsce; Strategia marketingowa firmy "Medex"; Wprowadzenie serii kosmetyków pilęgnacyjnych przez fir mę Cosmetics S.A.; Strategia merchandisingu na przykła dzie "International Foods Company"; Wejście na rynek Polski oraz ekspansja firmy "International Chemist Di stributor"; Wprowadzenie na rynek napoju izotonicznego "Dynamic" (szansa czy ryzyko dla ZPOW "Agros-Łowicz"; L.G.Petro Bank - strategia wprowadzania na rynek nowego produktu - "Home Banking"; Działania promocyjne jako element strategii marketingowej firmy; Hurtownia artykułów chemicznych i kosmetycznych "Nochem"; Strategia produktu w Zakładach Przemysłu Odzieżowego "Vistu la" S.A.; Kształtowanie wizerunku firmy na podstawie przedsiębiorstwa "Tymbark" S.A.; Wprowadzenie na rynek nowej marki komputerów - "Oxford" Komputer; "Orion" - kasy fiskalne na rynku kas rejestracyjnych; "Alfa" Sp. z o.o. - na rynku automatycznej identyfikacji; Akcja promocyjna kredytów konsumpcyjnych Banku PKO BP; Kampania promocyjno-reklamowa "Inwazji mocy`97" Radia RMF FM; Planowanie kampanii reklamowej kamery video Sony NP-55H.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again