23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 104-110
Formatted contents note
I. Misja i cele szkoły: Szkoła prawdy; Szkoła czyniąca dobro; Recepcja, współtworzenie i upowszechnianie piękna; Wychowanie przez pracę i do pracy; Zdrowa, eko logiczna i bezpieczna szkoła. II. Strategia i reformowanie szkoły: Strategia szkoły; Kierowanie zmianą; Twórcze reformowanie. III. Dytrektor liderem zespołu nauczycielskiego: Huma nizacja pracy; Styl kierowania zespołem; Dynamika grupowa i rozwiazywanie konfliktów międzyludzkich; Model dojrzałego zespołu pedagogicznego. IV. Twórcza adptacja i rozwój zawodowy nauczyciela: Rola dyrektira szkoły w kształtowaniu osobowości zawodowej nauczyciela; Model kwalifikacyjny nauczyciela początku XXI wieku; Dyrketor szkoły jako nauczyciel. V. Nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły: Działalność hospitacyjna; Badanie kompetencji szkolnych uczniów oraz wyniki pracy szkoły i nauczycieli; Troska o rozwój samorządności uczniowskiej; Włączenie rady szkoły i rady rodziców do współkierowania pracą dydaktyczno-wychowawczą i opiekuńczą szkoły. VI. Ekonomiczne i administracyjne aspekty kierowania szkołą: Zasada gospodarności; Optymalizacja i efektywność pracy nauczyciela; Bezpieczne i higieniczne warunki uczenia się i pracy; Praca administracyjna. VII. Kwalifikacje i funkcje organiczne dyrektora szkoły z wykształceniem nauczycielskim: Model kwalifi kacyjny nowoczesnego dyrektora szkoły; Funcje organiczne stanowiska kierowniczego. VIII. Kryteria, zasady, metody i techniki oceniania dyrektora szkoły: Pojęcie, cele i rodzaje oceny; Normy i kryteria oceny; Zasady racjonalnego oceniania; Metody, techniki, narządzia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again