23488
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Marketing w procesie podejmowania decyzji: Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa; Marketing mix w strategii marketingowej firmy; Produkt i usługa; Zastosowanie cyklu życia produktu w promocji; Rola segmentacji rynku w strategii promocji firmy. R.2 Promocja jako element mieszanki marketingowej: Specyfika i zadania promocji; Strategia i etapy promocji; Miejsce promocji w marketingu mix. R.3 Ch-ka wybranych elementów promocji: Reklama; Marka i znak firmowy; Slogan reklamowy; Marketing bezpośredni; Database marketing - bazy danych teleadresowych; Targi jako element skutecznej prezentacji oferty; Public relations - definicja i cele; Aktywizacja sprzedaży; Sprzedaż osobista; Obsługa klienta i jakość oferty; Kształtowanie lojalności klienta; Kontakt z klientem; Program motywacji sprzedawców i system szkoleń. Podsumowanie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej