23488
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 1999. - 197 s. : rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Aidy)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Krótka historia reklamy; Możliwości i ograniczenia reklamy; Skuteczność reklamy; Procesy poznawcze, czyli kiedy zauważamy i zapamiętujemy reklamę; Człowiek w reklamie; Kiedy klient kupuje?; Krótka historia psy- chologii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej