23488
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Nowa sztuka wobec nowej rzeczywistości: Reklama i ikonosfera miasta; Kubistyczne trompe l'esprit; Futuryzm i estetyka maszyny; Marcel Duchamp - "sztuka jest kwestią wyboru"; "Aby temu zwariowanemu światu wepchnąć do gęby jego własny wizerunek"; Okno wystawowe, manekiny i przedmioty. 2. Świat jako obraz modularny: Reklama i idea harmonii w działalności ugrupowania De Stijl; Bauhaus - poszukiwanie nowego sposobu życia; Obrazy ISOTYPE. 3. Rewolucja i sztuka: O nową ikonosferę, czyli sztuka w służbie rewolucji; Reklama środkiem agitacji; Nowy język form; Film jako element nowej formy; Reklama i awangarda w Polsce. 4. Stany Zjednoczone - awangarda, reklama i styling: Awangarda w Stanach Zjednoczonych; "Czy reklama może być dziedziną sztuki"; Reklama jako narzędzie edukacji; Styling; "Przemysł kulturowy". 5. Obrazy obrazów: Tradycja awangardy i amerykański przemysł reklamowy po wojnie; Independent Group i pop-art; "To nie jest hamburger, to jest dzieło sztuki". 6. Sztuka nowoczesna jako kultura popularna. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej