23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again