23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 211-213.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Podstawy kierowania sferą kultury: Miejsce kultury w modelu gospodarki rynkowej; Kultura - polityka - menedżeryzm; W poszukiwaniu modelu zarządzania i finansowania kultury; Aspekty prawne działalności kulturalnej; Ochrona praw autorskich w Polsce; Wybrane aspekty prawne finansowania kultury. 2. Struktura działań marketingowych w sferze kultury: Zasady i budowa strategii marketingowej; Źródła informacji i struktura badań marketingowych; Zachowania konsumentów na rynku kultury; Uniwersalność koncepcji marketingowej a specyfika rynku kultury i sztuki; Marketing organizacji non-profit w praktyce usług kultury i sztuki. 3. Zastosowania instrumentów marketingu w działalniach podmiotów rynku kultury: Marketing na rynku sztuki: przesłanki i możliwości stosowania; Znaczenie wielkich wystaw w kształtowaniu rynku sztuki; Działność ośrodków kultury wg koncepcji marketingu partnerskiego; Zastosowanie elementów marketingu w działaniach muzeum; Organizacja o charakterze marketingowym w instytucji kultury; Sponsorowanie w kulturze i sztuce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej