23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 211-213.
Formatted contents note
1. Podstawy kierowania sferą kultury: Miejsce kultury w modelu gospodarki rynkowej; Kultura - polityka - menedżeryzm; W poszukiwaniu modelu zarządzania i finansowania kultury; Aspekty prawne działalności kulturalnej; Ochrona praw autorskich w Polsce; Wybrane aspekty prawne finansowania kultury. 2. Struktura działań marketingowych w sferze kultury: Zasady i budowa strategii marketingowej; Źródła informacji i struktura badań marketingowych; Zachowania konsumentów na rynku kultury; Uniwersalność koncepcji marketingowej a specyfika rynku kultury i sztuki; Marketing organizacji non-profit w praktyce usług kultury i sztuki. 3. Zastosowania instrumentów marketingu w działalniach podmiotów rynku kultury: Marketing na rynku sztuki: przesłanki i możliwości stosowania; Znaczenie wielkich wystaw w kształtowaniu rynku sztuki; Działność ośrodków kultury wg koncepcji marketingu partnerskiego; Zastosowanie elementów marketingu w działaniach muzeum; Organizacja o charakterze marketingowym w instytucji kultury; Sponsorowanie w kulturze i sztuce.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again