23774
No cover
Book
In basket
Ekonomika i zarządzania małą firmą / pod red. Bogdan Piasecki. - Wyd.2 popr. i zm. - Warszawa-Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 572, [1] s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.. - Indeks
Formatted contents note
Przedmowa; Wstęp; Rozdz. I: MAŁA FIRMA W TEORIACH EKONOMICZNYCH: Menedżer małej firmy, Model ekonomiczny małej firmy, Efektywna skala działalności, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej; Rozdz. II URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Uwarunkowania prawne, Podstawowe elementy bizness planu; Rozdz. III: ZARZĄDZANIE MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM: Zarządzanie i jego funkcje, decydowanie jako podstawowy element zarządzania małą firmą, Organizowanie, Motywowanie, Kontrolowanie, Człowiek w organizacji; Rozdz. IV: MARKETING: Istota marketingu, Strategie marketingowe firm, Franchising jako marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich firm; Rozdz. V: RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI: Rola, funkcje i zasady rachunkowości, Majątek trwały i zasady rachunkowości, Zasady funkcjonowania kont, Sprawozdania finansowe; Rozdz. VI: FINANSE: Kredyt bankowy, Inne wybrane formy finansowania firm; Rozdz. VII: INWESTYCJE.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again