23756
Book
In basket
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zakt. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 186 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 185-186, [1].
Formatted contents note
Zawiera: Wstęp; Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa; Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej; Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej; Marketing mix na rynku Unii Europejskiej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again