23534
Książka
W koszyku
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zakt. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 186 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 185-186, [1].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp; Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa; Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej; Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej; Marketing mix na rynku Unii Europejskiej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej