23747
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again