23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 368-370. Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.1 Ogólne metody analityczne: Strukturalna analiza sektora; Podstawowe strategie konkurencji; Zarys analizy konkurentów; Sygnały rynkowe; Posunięcia konkurencyjne; Strategia wobec nabywców i dostawców; Analiza strukturalna wewnątrz sektora; ewolucja sektora. Cz.2 Podstawowe rodzaje środowisk sektorów: Strategia konkurencji w sektorach rozproszonych; Strategia konkurencji w pojawiających się sektorach; Dojrzewanie sektora; Strategia konkurencji w sektorach schyłkowych Konkurencja w sektorach globalnych. Cz.3 Decyzje strategiczne: Strategiczna analiza integracji pionowej; Rozbudowa zdolności produkcyjnej; Wejście do nowych dziedzin; Załącznik A: Techniki analizy portfela w analizie konkurentów; Załącznik B: Jak przeprowadzić analizę sektora.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej