23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 368-370. Indeks
Formatted contents note
Cz.1 Ogólne metody analityczne: Strukturalna analiza sektora; Podstawowe strategie konkurencji; Zarys analizy konkurentów; Sygnały rynkowe; Posunięcia konkurencyjne; Strategia wobec nabywców i dostawców; Analiza strukturalna wewnątrz sektora; ewolucja sektora. Cz.2 Podstawowe rodzaje środowisk sektorów: Strategia konkurencji w sektorach rozproszonych; Strategia konkurencji w pojawiających się sektorach; Dojrzewanie sektora; Strategia konkurencji w sektorach schyłkowych Konkurencja w sektorach globalnych. Cz.3 Decyzje strategiczne: Strategiczna analiza integracji pionowej; Rozbudowa zdolności produkcyjnej; Wejście do nowych dziedzin; Załącznik A: Techniki analizy portfela w analizie konkurentów; Załącznik B: Jak przeprowadzić analizę sektora.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again