27 results
No cover
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
ISBN: 978-83-88544-44-6
1. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie bilansów, 2. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie rachunków wyników, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie rachunków przepływów pieniężnych, 4. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa metodą wskaźnikową, 5. Kompleksowa analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Identyfiakcja syptomów zagrozenia upadłością przedsiębiorstwa, 7. Różnice między wynikiem finansowym a wynikiem podatkowym i podstawą opodatkowania oraz ich konsekwencje dla przedsiębiorstwa, 8. Koszty uzyskania przychodów z działalności gospodarczej w Niemczech, 9. Poziom fiskalizmu i pozapodatkowe obciążenia przedsiębiorców w Polsce, 10. Opodatkwoanie przedsiębiorców w powiecie wrzesińskim ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-28-4
1.Warunki funkcjonowania systemów bankowych Unii Europejskiej, 2.Europejski Bank Centralny, 3.Przegląd systemów bankowych w wybranych krajach UE, 4.Charakterystyka wybranych obszarów i form bankowości w UE
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-76-4
1. Nazwy, 2. Funktory, 3. Zadania, 4. Prawa logiki, 5. Definicje, 6. Zbiory i relacje, 7. Normy, 8. Przepisy prawne, 9. Akty normatywne, 10. Wykładnia prawa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-57-X
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1.Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2.Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3.Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4.Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5.Integracja Polski z Unią Europejską w świetle załozeń teorii sytemów, 6.Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7.Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8.Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1.Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2.Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3.System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4.Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5.Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 6 Zeszyt 1(14))
1. Materialne prawo samorządu terytorialnego, 2. Udział samorządu terytorialnego w zarządzaniu drogami publicznymi, 3. Mienie samorządu terytorialnego, 4. Działalność gospodarcza samorządu terytorialnego, 5. Organizacje pozarządowe i samorząd terytorialny - zagadnienia z zakresu współpracy w realizacji zadań publicznych, 6. Kryteria nadzoru nad samorządem terytorialnym, 7. Karnoprawna ochrona instytucji samorządu terytorialnego w nowym kodeksie karnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 9 Nr 2(18))
1. Monokratyczne organy gminy, powiatu i województwa (implikacje prawne bezpośredniego wyboru wójta, burmistrza i prezydenta miasta), 2. Ochrona własności przemysłowej i polityka patentowa w gospodarce rynkowej, 3. Stowarzyszenie prawną formą współdziałania jednostek samorządu terytorialnego, 4. Referendum gminne a referendum lokalne, 5. Status prawny cudzoziemców kierujących pojazdami na polskich drogach, 6. Obowiązki organów samorządu terytorialnego w zakresie ochrony pracy oraz racjonalności zatrudnienia. Współdziałanie z Państwową Inspekcją Pracy, 7. Problematyka administracyjno-prawnych ograniczeń własności nieruchomości (z uwzględnieniem samorządu terytorialnego), 8. "Prawo działalności gospodarczej" a zmiany ustawodawstwa gospodarczego, 9. Region w prawie polskim i europejskim (zarys problematyki), 10. Ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego jako zadanie jednostek samorządu terytorialnego, 11. Zadania organów jednostek samorządu terytorialnego w zakresie działalności gospodarczej, 12. Zadania wojewody
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
ISBN: 978-83-61053-02-6
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący, 2. Rynek pracy jako otoczenie i obszar gospodarowania w przedsiębiorstwie, 3. Role właścicielskie i menedżerskie w alternatywnych teoriach przedsiębiorstwa, 4. Teoretyczne podstawy motywowania do pracy, 5. Wynagrodzenia za pracę i ich rola w motywowaniu do pracy, 6. Mikroekonomiczne teorie rynku pracy a efektywność gospodarowania, 7. Oceny pracownicze a zarządzanie zasobami pracy w organizacjach gospodarczych, 8. Prawne i organizacyjne aspekty zatrudniania i wynagradzania pracowników, 9. Elastyczne formy zatrudniania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, 10. Zatrudnianie i wynagradzanie menedżerów - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 11. Transformacja ustrojowa a gospodarowanie zasobami w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-04-7
Część I: Liberalizm w perspektywie historycznej. 1. Liberalizm angielski. 2. Liberalizm francuski. 3. Liberalizm niemiecki. 4. Liberalizm włoski. Część II: Liberalizm współczesny. 5. Czas wojen i powojennych podziałów. 6. Liberalizm przeciw totalitaryzmem. 7. Liberalizm a demokracja. 8. Przeciwnicy i sojusznicy liberalizmu. 9. Liberalne cnoty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
ISBN: 978-83-61053-12-5
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88544-34-9
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Pojęcia podstawowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Część pierwsza)
ISBN: 83-88544-48-9
1. Przeciw esencjalizacji kultury. O języku antropologicznym, 2. Język akademicki, 3. Ciężar piórka, czyli lżejsze refleksje o reklamie, 4. Hermeneutyka językowej manipulacji, 5. Płaca jako cena równowagi na rynku pracy w świetle rozwoju poglądów (i języka) w teorii ekonomii, 6. W stronę mediacyjnej koncepcji konsumpcji, 7. Język - komunikacja interpersonalna - zarządzanie, 8. Reductio retoryki a hermeneutyka, 9. Język prawa i jego znaczenie dla współczesnego człoweika, 10. Polityczna endialność, 11. Język teologii: słowo i doświadczenie, 12. Plotki o gender. O kilku strategiach dyskursu feministycznego, 13. Kolokwialny klasycyzm. Kilka uwag o języku najnowszej poezji polskiej, 14. Filozofia i marketing - małżeństwo z rozsądku czy mezalians?, 15. Postmodernizm kontra marketing, czyliz powrotem do Rzeczy, 16. Korporacje i marki - czy świat może bez nich istnieć?, 17. Jak (nie) czytać No Logo?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-78-0
1. Wprowadzenie do problematyki sporów międzynarodowych, 2. Pokojowe regulowanie sporów Międzynarodowych w świetle postanowień Karty Narodów Zjednoczonych, 3. Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości jako organ Główny Organizacji Narodów Zjednoczonych, 4. Kompetencje Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości w procesie pokojowego regulowania sporów międzynarodowych, 5. Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości w procesie regulowania sporów międzynarodowych w Afryce, 6. Znaczenie Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości jako głównego organu sądowego Organizacji Narodów zjednoczonych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61053-13-2
1. Samorząd zawodowy: Prawna definicja samorządu; Samorządy i ich rodzaje. Ujednolicenie terminologii; Instytucja samorządu zawodowego; Samorząd zawodowy a inne rodzaje samorządu; 2. Podstawy samorządu zawodowego w III Rzeczypospolitej: Samorząd zawodowy po 1989 roku; Samorząd zawodowy samorządem zawodów zaufania publicznego; Poszczególne samorządy; Wnioski; 3. Ustrój i zadania samorządu zawodowego w RP: Struktura organizacyjna samorządu zawodowego; Zadania i kompetencje organów samorządu zawodowego; Uchwały organów samorządów zawodowych jako akty prawa wewnętrznego; Odpowiedzialność dyscyplinarna; Nadzór i kontrola nad samorządem zawodowym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 342.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Ustrój i zadania samorządu zawodowego w Polsce / Sławomir Pawłowski (229, [1] s.).
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-63-2
1. Partie polityczne w procesie demokratyzacji Europy Środkowej i Wschodniej. 2. Partie socjalistyczne i socjaldemokratyczne. 3. Partie konserwatywne i chrześcijańsko-demokratyczne. 4. Partie liberalne. 5. Partie ekstremalne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
ISBN: 978-83-61053-03-3
R I. Teoretyczne aspekty integracji krajów Europy Środkowej i Wschodniej z Unią Europejską w warunkach globalizacji R II. Nowe uwarunkowania rozwoju wzajemnej współpracy ekonomicznej R III. Główne formy współpracy R. IV: Makroekonomiczne efekty członkostwa w Unii Europejskiej na przykładzie Polski R. V Mikroekonomiczne efekty członkostwa w Unii Europejskiej, R VI Członkostwo w Unii Europejskiej a rynek pracy na przykładzie Polski, R. VII Dostosowania rolnictwa do wymogów Unii Europejskiej, R. VIII Polityka spójności ekonomicznej i społecznej Unii Europejskiej w warunkach rozszerzenia i globalizacji, R. IX Rola edukacji w strategii budowania gospodarki opartej na wiedzy w ramach UE ze szczególnym uwzględnieniem Polski, R. X Innowacje we wzroście gospodarczym Unii Europejskiej - wyzwania dla Polski, R. XI Unia Europejska wobec nowej fali globalizacji, R.XII Unia Europejska a dalsza redukcja barier handlowych w ramach WTO w warunkach globalizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-13-6
1.Majątek i źródła jego pochodzenia, 2.Operacja gospodarcze, 3.Konta księgowe i ich funkcjonowanie, 4.Ewidencja środków pieniężnych, 5.Ewidencja rozrachunków, 6.Ewidencja materiałów i towarów, 7.Ewidencja, rozliczanie i kalkulacja kosztów, 8.Ewidencja aktywów trwałych, 9.Ewidencja przychodów ze sprzedaży, 10.Ustalanie i podział wyniku finansowego, 11.Ewidencja działalności gospodarczej jednostek
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-17-9
1. Administracja publiczna a decentralizacja państwa, 2. Samorząd terytorialny w konstrukcjach RP, 3. Struktura samorządu terytorialnego w Polsce, 4. Uwarunkowania prawnoustrojowe polityki regionalnej państwa, 5. Pozycja ustrojowa wojewody jako terenowego organu rządowej administracji ogólnej, 6. Związki komunalne w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA, 7. Nowe trendy w rozwoju administracji publicznej w wielkiej Brytanii, 8. Reformy administracyjne w Szkocji, 9. Rozwój struktury organizacyjnej samorządu terytorialnego w USA, 10. Polityka regionalna Unii Europejskiej, 11. Tendencje zmian administracji publicznej w systemie politycznym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-90-X
1. Struktura norm prawnych, 2. Złożoność norm prawnych, 3. Upraszczanie norm prawnych, 4. Eksplanacyjna rola norm prawnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again