1522 results
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8088-737-4
Wydział Chemii Uniwersytetu Łódzkiego został utworzony z dniem 1 października 2007 r., ale nauki chemiczne w Uniwersytecie Łódzkim były rozwijane od chwili powstania uczelni. Pełne odtworzenie dziejów chemii w Uniwersytecie Łódzkim z uwzględnieniem kierunków badawczych wykracza poza ramy tego krótkiego opracowania, którego celem jest wprowadzenie do dziesięcioletniej historii Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego. Opracowanie zostało ograniczone do przedstawienia chemicznych jednostek naukowo-dydaktycznych działających przed utworzeniem Wydziału Chemii w Uniwersytecie Łódzkim i przypomnienia osób pełniących w tych jednostkach funkcje kierownicze. Takie podejście pozwala czytelnikowi zorientować się jak ewoluowała struktura i zmieniała kadra kierownicza jednostek chemicznych w latach 1945–2007. Zebrane w tabeli 1 informacje dla piętnastu przykładowych lat, stosunkowo dobrze reprezentują cały ponadsześćdziesięcioletni omawiany okres. W opracowaniu zachowano pisownię stopni i tytułów naukowych oraz kolejność wymieniania jednostek chemicznych jaka występuje w materiałach źródłowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-63837-56-3
Poznaj niezależnego i błyskotliwego stratega, twórczego i wrażliwego mentora oraz optymistycznego i ciepłego doradcę. Poznaj artystę, logika, entuzjastę, prezentera… Dowiedz się, czym wyróżniają się poszczególne typy osobowości, i sprawdź, czy rozpoznasz wśród nich swoich znajomych i bliskich. Czy rozpoznasz wśród nich siebie? Książka ta jest wprowadzeniem do typologii osobowości ID16. Dzięki niej poznasz profile poszczególnych typów osobowości i dowiesz się, jaki procent populacji stanowią. Typologie osobowości odwołujące się do teorii Carla Gustava Junga (do których należy ID16) są narzędziem powszechnie stosowanym w praktyce pedagogicznej, coachingu, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz poradnictwie zawodowym i małżeńskim. Stanowią one również podstawę wielu programów wspierających rozwój osobisty i doskonalących relacje międzyludzkie. Jungowskie testy osobowości stały się standardowym narzędziem stosowanym przez większość globalnych przedsiębiorstw w procesie rekrutacji oraz w rozwoju zawodowym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-61408-05-5
Książka jest wynikiem projektu badawczego, który był prowadzony przez Centrum Badawcze TIGER, funkcjonujące w ramach Akademii Leona Koźmińskiego. Celem projektu było nakreślenie perspektyw, jakie stoją przed gospodarkami w ciągu najbliższych 20 lat. Grono wybitnych ekonomistów z Polski i czołowych światowych ośrodków badawczych dokonało analizy przebiegu transformacji z punktu widzenia wyzwań, jakie stoją przed krajami posocjalistycznymi.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Przypadające w tym roku 25-lecie rozpoczęcia w Polsce przemian ustroju politycznego i gospodarczego zostało uświetnione w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu organizacją międzynarodowego Kongresu PES 25 (People – Economy – Society: 25 years of transition). Jedna z sesji równoległych odbywających się w ramach Kongresu PES 25 została zorganizowana przez zespół pracowników Katedry Mikroekonomii i Ekonomii Instytucjonalnej. Sesja ta, pn. „25 lat gospodarki rynkowej w Polsce”, została poświęcona dyskusji nad zagadnieniami związanymi z odchodzeniem w naszym kraju od gospodarki centralnie planowanej w kierunku gospodarki rynkowej. Wyniki tej dyskusji zostały przedstawione w artykułach zamieszczonych w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nie jest to zbyt duży zbiór publikacji, ale interesujący ze względu na rozległość poruszanych w nich zagadnień i zróżnicowane ich ujęcie. Większość opracowań traktuje o problemach związanych z kształtowaniem się instytucji gospodarki rynkowej, przy czym podczas gdy autorzy niektórych artykułów zwracają uwagę na znaczenie kształtowania się norm społecznych, inni analizują i podkreślają znaczenie ram instytucjonalnych oraz instytucji prawnych na poziomie konkretnych rynków. Ostatecznie lektura tej grupy publikacji wydaje się wskazywać na problem komplementarności instytucji w różnych układach. Część opracowań zawartych w tym zeszycie tworzą artykuły, których autorzy podjęli próbę wyjaśnienia dynamiki pewnych zjawisk ekonomicznych, wskazując na grupy interesu jako czynnik przesądzający o zakresie i naturze zmian w badanych obszarach gospodarki. Wśród zagadnień poruszanych w niniejszej publikacji znalazły się także takie, które zwracają uwagę na negatywne zjawiska społeczne towarzyszące transformującej się gospodarce polskiej. I wreszcie, na co warto zwrócić uwagę, wśród artykułów tworzących niniejszy zeszyt Czytelnik znajdzie zarówno prace, które mają formę rozważań teoretycznych, jak i prezentacje wyników badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8088-840-1
Upadek muru berlińskiego był największym wydarzeniem w historii powojennych Niemiec i jednym z najistotniejszych w historii Europy ostatnich 70 lat. Przyniósł on także ponowne zjednoczenie Republiki Federalnej, które z jednej strony stanowiło wyzwanie dla całego Starego Kontynentu, z drugiej zaś odmieniło życie polityczne, gospodarcze i społeczne podzielonego przez niespełna pół wieku narodu. Jakie przeobrażenia zaszły w RFN od momentu zjednoczenia? Jakim wyzwaniom będzie musiał sprostać nasz zachodni sąsiad w najbliższych latach? Jakie czynniki miały decydujący wpływ na rozwój tego kraju po roku 1990? Autorzy monografii odpowiadają na te i podobne pytania oraz objaśniają rolę Niemiec w XXI wieku. Prezentowana publikacja jest interdyscyplinarną próbą sporządzenia bilansu ostatnich 25 lat niemieckiej historii. Autorzy - politolodzy, historycy oraz germaniści - dokonują oceny najważniejszych wydarzeń politycznych, gospodarczych i kulturalnych, które miały decydujący wpływ na rozwój RFN po roku 1990, kiedy nastąpiło zjednoczenie dwóch państw niemieckich.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-65361-45-5
Od 2016 roku reguły korzystania z przywilejów ulegną zmianie. Nasze opracowanie wyjaśnia nowelizację, omawia zmiany i wskazuje możliwości. Poradnik, to zbiór odpowiedzi ekspertów na pytania dotyczące reguł korzystania ze wszystkich świadczeń rodzinnych, w tym najnowszego programu „500+”. Tłumaczy, wyjaśnia i wskazuje jak załatwić formalności związane ze świadczeniami: W opracowaniu m.in Zasiłek rodzinny i dodatki Kryterium dochodowe do zasiłku rodzinnego Wniosek i dokumenty potrzebne do uzyskania zasiłku rodzinnego Becikowe, czyli jednorazowa zapomoga po urodzeniu dziecka Świadczenia rodzicielskie Świadczenia i zasiłek pielęgnacyjny Świadczenia z funduszu alimentacyjnego Pomoc materialna dla uczniów Karta Dużej Rodziny
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-65361-42-4
"Rodzina 500 plus" to pierwsze tak długofalowe wsparcie rodzin. W programie przewidziano bardzo długi okres finansowania - od narodzin dziecka aż po osiągnięcie przez nie pełnoletniości. Nasz poradnik przygotowany przez specjalistów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawia założenia programu, tłumaczy, wyjaśnia i wskazuje jak załatwić formalności związane z tym świadczeniem. W opracowaniu m.in.: - Jakie dokumenty będą musiały złożyć rodziny ubiegające się o wypłatę świadczenia na drugie i kolejne dziecko? - Czy urzędnicy będą kontrolować, na co rodzice wydają przyznane środki? - W jaki sposób będzie liczony dochód? - Czy będę płacić podatek od 500 zł? Czy trzeba będzie wpisywać je do PIT? - Kiedy dostanę pieniądze, jeśli złożę wniosek w kwietniu? - Czy urzędnicy będą mogli odebrać dodatek? W jakich sytuacjach? - Czy świadczenie wychowawcze otrzymają samotni rodzice? - Nowelizacja przepisów o umowach terminowych, która weszła w życie 22 lutego 2016 r., wprowadziła także nowe zasady wypowiadania umów o pracę.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-935793-0-3
Autorki w zwięzły i przystępny sposób przedstawiły obowiązujące normy opisu bibliograficznego, sposoby inkorporowania do tekstu głównego cytatów, celowość o zasady konstruowania bibliografii załącznikowej, relacje między kryptobibliografią a przypisami oraz pokrótce scharakteryzowały rudymentarne źródła informacji (zarówno tradycyjne, w wersji papierowej, jak i elektroniczne typu baza danych, czasopisma elektroniczne oraz inne źródła internetowe). Należy w tym miejscu podkreślić, że referowany na poziomie teorii problem konsekwentnie uzyskuje bogatą egzemplifikację praktyczną [...], a co w istotny sposób ułatwia przyswojenie przekazywanych treści i zastosowanie tych wskazówek we własnej praktyce badawczej.[...] Biorąc zatem pod uwagę wartości merytoryczne ABC tworzenia przypisów..., przejrzystą strukturę poradnika i komunikatywny sposób prezentowania zagadnień z pełnym przekonaniem rekomenduję recenzowaną pracę do druku. (Prof. dr hab. Wiesław Olkusz, Uniwersytet Opolski)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-226-2312-1
Głównym tematem książki pod naukową redakcją Danuty Gabryś-Barker są podejmowane w różnych formach przez nauczyciela praktyka tzw. badania w działaniu (ang. action research ). Podstawowym założeniem badania w działaniu jest dokonywanie przez nauczyciela w jego własnej klasie ewaluacji, mającej na celu usprawnienie procesów nauczania i uczenia się języka obcego. Wprowadzający tekst autorstwa Danuty Gabryś-Barker ( Introducing action research …) skupia się na wadze pierwszych doświadczeń dydaktycznych, czyli okresu, w którym kształtują się motywacje i postawy przyszłych nauczycieli. Prowadzenie badań na tym etapie tworzy według autorki podstawy ciekawości badawczej oraz otwartości na innowacje w nauczaniu, jednocześnie pogłębiając wiedzę dydaktyka dotyczącą procesów zachodzących w klasie. Kolejne teksty zawarte w tomie charakteryzują różne narzędzia pomagające dydaktykowi w ewaluacji własnej pracy. Rozdział autorstwa Anny D. Biedrzyńskiej analizuje kwestionariusz jako narzędzie badań początkującego naukowca, a także skrótowo omawia wywiad jako gatunek pokrewny kwestionariuszowi. Joanna Bielska w rozdziale zatytułowanym The experimental method in action research skupia się z kolei na prezentacji podstawowych celów i założeń metody eksperymentalnej oraz wprowadza terminologię niezbędną do poprawnego stosowania tej metody. W rozdziale Diaries, observation and FL teachers’ creativity Maria Wysocka przedstawia model samodzielnej pracy nauczyciela języków obcych oparty na rejestracji lekcji w formie dzienników, wprowadzaniu zmian w procesie dydaktycznym oraz autoobserwacji. Zamykający tom rozdział autorstwa Grażyny Kiliańskiej-Przybyło skupia się na szczegółowej charakterystyce i ocenie metody studium przypadku (ang. case study ). W swojej analizie autorka uwzględniła typy studium przypadku oraz jego miejsce w kontekście innych metod badawczych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 83-89316-14-5
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 83-876-2920-0
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-7969-344-3
Niniejsza książka tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego rezultatem były wydane w 2010 r. trzy publikacje pt. Czasopiśmiennictwo XIX i początków XX wieku jako źródło do dziejów wychowania, poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do niego. Jest ona trzecią z monografii, w których zostały zamieszczone artykuły, przedstawiające możliwości czerpania wiedzy z różnorodnych wydawnictw ciągłych, ukazujących się w XIX, XX i początkach wieku XXI. Wydawany tom należy traktować jako suplement poszerzający „listę” periodyków, których zawartość treściowa może służyć odkrywaniu edukacyjnej przeszłości.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-7969-343-6
Z problemów teorii i praktyki wychowawczej Rozważania o szkolnictwie i instytucjach oświatowych Zagadnienia oświaty i opieki społecznej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-7969-342-9
Niniejsza książka tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego rezultatem były wydane w 2010 r. trzy publikacje pt. Czasopiśmiennictwo XIX i początków XX wieku jako źródło do dziejów wychowania, poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do niego. Jest ona pierwszą z kolejnych trzech monografii, w których zostały zamieszczone artykuły przedstawiające możliwości czerpania wiedzy z różnorodnych wydawnictw ciągłych, ukazujących się w XIX i początkach wieku XX. Wydawany tom należy traktować jako suplement poszerzający „listę” periodyków, których zawartość treściowa może służyć odkrywaniu edukacyjnej przeszłości.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-232-3266-7
Pierwsza praca poświęcona administracyjnym karom pieniężnym w ujęciu materialnoprawnym i procesowym. Rozważania przedstawiono w sześciu rozdziałach. W pierwszym objaśnione zostały podstawowe pojęcia i założenia metodologiczne, przedstawiono też istotę sankcji administracyjnych. Drugi dotyczy ewolucji karania przez administrację, a także problematyki kryteriów doboru czynów bezprawnych do regulacji sanacyjnej metodą prawa administracyjnego. Rozdział także ukazuje podobieństwa i różnice administracyjnych kar pieniężnych do innych instrumentów prawno-finansowych na gruncie prawa administracyjnego. W rozdziale trzecim podjęto tematykę funkcji i celów administracyjnych kar pieniężnych, a nadto zawarto liczne rozważania dotyczące sposobu redagowania norm sankcjonowanych i sankcjonujących. Rozdział czwarty poświęcony został zagadnieniom zasad odpowiedzialności administracyjnej oraz okolicznościom łagodzącym i zaostrzającym wymiar administracyjnych kar pieniężnych względnie oznaczonych, a także instytucjom materialnoprawnym związanym ze stosowaniem tych instrumentów prawnych. Rozdział piąty zawiera analizę skuteczności i efektywności administracyjnych kar pieniężnych oraz wpływu ulg w ich spłacie na ich skuteczność. Ostatni rozdział opisuje gwarancje proceduralne w stosowaniu administracyjnych kar pieniężnych, takie jak: zasady rzetelnego i sprawiedliwego postępowania represyjnego, prawa do obrony czy też prawa do sądu. Nakreślony w pracy pryzmat badań łączy elementy teoretycznoprawne, metodologiczne i dogmatyczne, z których wynikają liczne wnioski. Praca jest interesująca dla szerokiego kręgu odbiorców, przede wszystkim: teoretyków prawa i dogmatyków, zwłaszcza procesualistów, lecz także prawników praktyków i adeptów zawodów prawniczych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Katedra Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej od wielu lat zajmuje się problemami agrobiznesu i biobiznesu. Przygotowuje publikacje dotyczące tych tematów, zapraszając do współpracy autorów ze wszystkich ważnych ośrodków krajowych, specjalizujących się w ekonomii rolnictwa i szerzej – w agrobiznesie. Zmiany ustrojowe, zapoczątkowane w 1989 r., wywołały wiele zasadniczych przemian w sferze agrobiznesu. Po kilku latach adaptacji do nowych warunków gospodarowania rozpoczął się kolejny trudny okres – czas dostosowań do wymogów i zasad związanych z funkcjonowaniem w Unii Europejskiej. Niniejsze opracowanie stanowi zbiór artykułów podsumowujących i analizujących z różnych punktów widzenia 10 lat członkostwa w Unii Europejskiej. Wskazano w nich nie tylko pozytywne zmiany, zachodzące w polskim agrobiznesie, ale i zjawiska negatywne, które się w tym okresie ujawniły. Opracowania zebrane w niniejszym tomie dotyczą problematyki makroekonomicznej i mikroekonomicznej. W wielu artykułach zamieszczono wnioski z badań empirycznych prowadzonych w ramach różnych projektów badawczych. W prezentowanej publikacji poruszono szereg zagadnień, które można podzielić na kilka głównych grup tematycznych. Duża część artykułów poświęcona jest tematyce konkurencyjności polskiego rolnictwa, a także poszczególnych branż przemysłu spożywczego na rynku unijnym. W tym kontekście omawiano m.in. zmiany strukturalne, trendy, wykorzystywane strategie konkurencji, problemy jakości zarządzania i specjalizacji, także regionalnej, w poszczególnych branżach przemysłu spożywczego. Analizowano również problemy związane z absorpcją funduszy unijnych w poszczególnych regionach kraju i z różnych programów Wspólnej Polityki Rolnej. Poruszane kwestie dotyczyły również rozmaitych aspektów związanych z gospodarką, obrotem ziemią i zmian w strukturze agrarnej oraz czynników warunkujących zachodzące zmiany. Autorzy przedstawili również w artykułach swoje poglądy na temat rozwoju szeroko rozumianych procesów integracyjnych i rozwoju instytucji w otoczeniu rolnictwa. Spora grupa badaczy omówiła zagadnienia związane z rolnictwem ekologicznym oraz alternatywnym wykorzystaniem produktów rolniczych, np. na cele energetyczne.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8012-706-7
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie. Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu ). Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-264-9884-8
Książka w sposób kompleksowy przedstawia obraz zatrudnienia w szkołach wyższych - omówiono w niej status zarówno pracowników zatrudnionych w szkołach wyższych (nauczycieli akademickich oraz pozostałych pracowników), jak i doktorantów. Komentarz w swoich założeniach ma służyć jako uniwersalne źródło wiedzy na temat prawnych mechanizmów dotyczących zatrudnienia w szkolnictwie wyższym. Zawiera wykładnię obowiązujących przepisów prawa, a także dorobku judykatury oraz nauki prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. W komentarzu omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: nawiązanie stosunku pracy, przekształcenie stosunku pracy, treść stosunku pracy, ustanie stosunku pracy, procedura dyscyplinarna, status prawny doktorantów. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków specjalizujących się w prawie pracy, pracowników działów kadr uczelni wyższych oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie placówkami szkolnictwa wyższego. Zainteresuje również przedstawicieli nauki prawa pracy zajmujących się problematyką akademickiego prawa pracy.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8018-239-4
W książce zwrócono uwagę na ukazanie specyfiki i sposobów organizowania warunków rozwojowych dziecka niepełnosprawnego funkcjonującego w różnych środowiskach społecznych. Publikacja zawiera teoretyczne uwarunkowania niepełnosprawności, jak również praktyczne sposoby jej diagnozy i przykłady działań wspomagających. Przedstawione przykłady możliwych działań rehabilitacyjnych, w których uczestniczą dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, są ukierunkowane przede wszystkim na zredukowanie zdiagnozowanych już problemów oraz wsparcie całych rodzin w podejmowaniu aktywności społecznej w ich naturalnym środowisku. Szansą na powodzenie tych zabiegów jest równe zaangażowanie w proces rehabilitacyjny wszystkich jego podmiotów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
ISBN: 83-876-2994-4
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again