14 results
No cover
Book
In basket
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
ISBN: 978-83-88839-44-3
1.O realistycznym myśleniu; 2. O emocjach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych; 3. O skutecznym działaniu; 4. Przed czym się bronimy, zmieniając zachowanie i sposób myślenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
ISBN: 978-83-88839-14-6
Uwagi dla korzystających z tej książki; Wstęp i teoria; Przegląd tematów zawartych w książce; Strategie dydaktyczne; Szacunek dla podobieństw i różnic; Rozumienie i kontrolowanie emocji; Współdziałanie i budowanie zespołu; Strategie rozwiązywania konfliktów; Stosowanie narzędzi rozwiązywania konfliktów; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
ISBN: 978-83-88839-04-7
1. Zmiana sposobu działania, 2. Zmiana sposobu myślenia, 3. Jak wypracować sobie dobre kontakty z innymi
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
ISBN: 978-83-88839-98-6
1. Istota telewizji i jej znaczenie, 2. Funkcje i możliwości telewizji, 3.Rodzaje i cechy programów telewizyjnych, 4. Preferencje dzieci w wyborze programów i filmów, 5. Negatywne oddziaływanie telewizji, 6. Uzależnienie od telewizji, 7. Reklama i jej ujemne skutki, 8. Działania profilaktyczne, 9. Co w zamian telewizji, 10. Analiza indywidualnych przypadków uzależnień
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-88839-45-0
1. Planowanie kursu językowego: Koncepcja kursu językowego; Opracowanie programu nauczania; Wybór metody nauczania; Nauczanie w różnych grupach wiekowych; Wybór materiałów nauczania i pomocy naukowych; 2. Lekcja języka obcego: Planowanie lekcji; Lekcja jako nauka komunikacji; Utrzymanie dyscypliny na lekcji; Zachowanie lekcyjne nauczycieli a sukces w pracy pedagogicznej; Indywidualne cechy uczniów a sukces w nauce języków; 3. Technika nauczania: Nauczanie wymowy, rytmu i intonacji; Nauczanie pisowni; Nauczanie słownictwa; Nauczanie gramatyki; Nauczanie rozumienia ze słuchu; Nauczanie czytania ze zrozumieniem; Nauczanie mówienia; Nauczanie pisania; Techniki zapewnienia naturalności komunikacyjnej w nauczaniu; Wprowadzenie do autonomii ucznia w procesie uczenia się; 4. Ocena jakości pracy nad językiem i jej efektów: Reagowanie na wypowiedź ucznia poprawa błędów językowych; Testy językowe; Kontrola wyników nauczania. Wystawianie ocen; Ocena i samoocena nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-88839-24-5
1.Wstęp, 2. Podstawy prawne sprawowania nadzoru pedagogicznego, 3. Organizacja nadzoru pedagogicznego w szkole/placówce oświatowej, 4. Plan nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki oświatowej, 5. Materiały pomocnicze, 6. Informacja o realizacji rocznego planu nadzoru, 7. Program i harmonogram poprawy efektywności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61309-41-3
49 rozdziałów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 82 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 82 (1 egz.)
Book
In basket
(Dla Nauczyciela Przedszkola)
ISBN: 83-88839-18-7
1.Podłoże historyczne badań nadpobudliwości; 2. Skąd się biorą nadpobudliwe dzieci , czyli o przyczynach ADHD; 3. Różne dzieci, różne objawy nadpobudliwości; 4. "Oficjalne objawy" na postawie których lekarze rozpoznają ADHD; 5. Podtypy ADHD; 6. Jak zmienia się obraz dziecka nadpobudliwego; 7. Dieta dzieci nadpobudliwych, czy warto spróbować?; 8. Organizacja Sali dydaktycznej w przedszkolu - szkole; 9. Metodyka prowadzenia zajęć ; 10. Scenariusze zajęć i zabaw dla dzieci 3-4 letnich nadpobudliwych psychoruchowo; 11. Scenariusze prowadzenia zajęć i zabaw dla dzieci 5-6 letnich nadpobudliwych psychoruchowo; Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61309-84-0
1. Rodzina z dzieckiem w wieku przedszkolnym; 2. Jak pomóc dziecku w prawidłowym rozwoju. Koncepcja E. Eriksona; 3. Zabawa; 4. Prawidłowy rozwój i sygnały niepokojące; 5. Problemy dotyczące funkcjonowania dziecka: Dlaczego dziecko ma problemy z adaptacją do przedszkola? Jak mu pomóc; Jeśli dziecko nadal moczy się w łóżko; Problemy wychowawcze; Nadpobudliwość psychoruchowa; Lęki u dzieci; Depresja u dzieci; Ryzyko dysleksji rozwojowej; Ryzyko dyskalkulii rozwojowej; Zaburzenia mowy; Seksualność dziecięca; 6. Jak przygotować dziecko do pójścia do szkoły?; 7. Pomoc psychologiczna; 8. Dlaczego ważne jest, aby dziecko uczęszczało do przedszkola?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61309-52-9
1. Psychologia resocjalizacyjna- nauka teoretyczna i stosowana; 2. Kryteria wyznaczania działań resocjalizacyjnych; 3. Teoretyczne koncepcje wykorzystywane do wyjaśniania zaburzonych stylów funkcjonowania społecznego; 4. Wybrane metody i narzędzia badawcze; 5. Rozwój moralny; 6. System wartości a zaburzone zachowania społeczne; 7. Rozwój religijny i religijność a resocjalizacja i profilaktyka społeczna; 8. Środowisko rodzinne w genezie zachowań dewiacyjnych i przestępczych; 9. Znaczenie środowiska szkolnego w procesie socjalizacji, resocjalizacji i profilaktyce; 10. Środowisko rówieśnicze w genezie zachowań dewiacyjnych i przestępczych; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty resocjalizacji o orientacji psychologicznej; 12. Psychologiczne aspekty resocjalizacji nieletnich; 13. Resocjalizacja w warunkach izolacji więziennej; 14. Mediacja i kuratela jako instytucje sprawiedliwości i resocjalizacji; 15. Wsparcie społeczne w teorii i praktyce resocjalizacyjnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-88839-94-8
1. Zarys ogólny; 2. Samoświadomość; 3. Umiejętności życiowe; 4. Podejmowanie decyzji, określanie celów i rozwiązywanie problemów; 5. Świadomość zawodowa; 6. Przygotowanie do wejścia w środowisko pracy; 7. Portfolio zawodowe: prezentacja umiejętności, postaw i zalet; 8. Współpraca.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Terapia zajęciowa / Ewa Baum. - Warszawa : Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, 2008. - 92 s. : fot.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-61309-32-1
1. Terapia zajęciowa: Miejsce terapii zajęciowej w rehabilitacji; Definicja terapii zajęciowej i niepełnosprawności; Proces terapeutyczny; Projekt realizacji procesu terapeutycznego; Zespół terapeutyczny; Etapy procesu terapeutycznego; Warsztaty terapii zajęciowej; Metody, formy, środki terapii zajęciowej; Tworzenie grupy, kontakt grupowy; Wybrane metody pedagogiki przydatne w realizacji terapii zajęciowej; 2. Rodzaje terapii zajęciowej: Arteterapia; Biblioterapia; Ludoterapia; Ergoterapia; Silvoterapia; Terapia ruchowa; Dogoterapia; Hipoteriapia; 3. Zastosowanie terapii zajęciowej: Mózgowe porażenia dziecięce; Szkoła z oddziałami integracyjnymi; Zespół Downa; Przykłady ćwiczeń- zabaw rewalidacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88839-77-2
1. Co sprawia, że klasa jest trudna?, 2. Spotkania klasowe, 3. Opracowanie grupowego (klasowego) planu zachowania, 4. Wprowadzanie klasowego planu zachoania metodą wzmocnień grupowych, 5. Ustalenie zasad wspólpracy z klasa, 6. Postępowanie z trudnymi uczniami, 7. Zachowania powtarzające się i zmiana zachowania, 8. Nauczyciele na zastępstwie a trudna klasa, 9. Wzajemne wspieranie się nauczycieli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again