303 results
Book
In basket
(ABC Przedsiębiorcy / CeDeWu)
ISBN: 978-83-7556-431-0
1. Ogólna charakterystyka sprawozdania finansowego; 2. Zasady sporządzania bilansu; 3. Interpretacja aktywów trwałych; 3. Interpretacja aktywów obrotowych; 5. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania; 6. Kapitały własne; 7. Analiza sytuacji majątkowo-finansowej na podstawie bilansu; 8. Interpretacja rachunków zysków i strat; 9. Rachunek przepływów pieniężnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
(PLATINIUM)
ISBN: 978-83-7556-354-2
1. Ocena bezpieczeństwa funkcjonowania banku; 2. Kapitał jako element adekwatności kapitałowej; 3.Ryzyko jako determinanta oceny bezpieczeństwa banku i przesłanka jego adekwatności kapitałowej; 4. Adekwatność kapitałowa jako kryterium oceny na szczeblu instytucji centralnych i grup kapitalowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-837556-981-0
Zawiera: R. 1 Analiza źródeł finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa: Rodzaje źródeł finansowania w przedsiębiorstwie; Metody oceny struktury źródeł finansowania. R. 2 Wycena wartości przedsiębiorstwa na podstawie wskaźników rynku kapitałowego: Pojęcie i rodzaje wartości przedsiębiorstwa; Rodzaje i charakterystyka wskaźników rynku kapitałowego; Wycena wartości przedsiębiorstwa metodą mnożnikową. R. 3 Statystyczne metody syntetycznej oceny działalności przedsiębiorstwa: Klasyfikacja metod prognozowania sytuacji finansowej firm; Ocena skuteczności modeli oceny sytuacji finansowej firmy; Krótka charakterystyka wybranych modeli statystycznych syntetycznej oceny sytuacji finansowej firm. R. 4 Ocena opłacalności projektów inwestycji rzeczowych: Wprowadzenie; Metody proste; Metody złożone; Społeczny rachunek efektywności inwestycji; Wybrane metody oceny ryzyka w projektach inwestycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-36-1
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(PLATINIUM)
ISBN: 978-83-7556-435-8
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Atrakcyjność inwestycyjna Polski / Magdalena Stawicka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 249 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-40-8
1. Rola inwestycji zagranicznych we współczesnej gospodarce. 2. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w krajach Europy Środkowej. 3. Znaczenie i skala bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce. 4. Warunki i motywy podejmowania działalności przez inwestorów zagranicznych na polskim rynku. 5. Ocena atrakcyjności inwestowania w krajach Europy Środkowowschodniej. 6. Kierunki działań samorządów lokalnych sprzyjające podnoszeniu atrakcyjności inwestycyjnej Polski dla inwestorów zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wiolta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-312-2
1. Kontrola jako element działalności gospodarczej: Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego; Rodzaje i zakres kontroli marketingowej; Funkcje i przebieg kontroli marketingowej; Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa- związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym; Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach; 2. Audyt działalności gospodarczej: Historia audytu; Interpretacje audytu w literaturze; Umiejscowienie audytu marketingowego klasyfikacji audytów; Funkcje i zadania audytu; 3. Cele i zakres analiz audytu marketingowego: Ewolucja audytu marketingowego; Zakres przedmiotowy audytu marketingowego; Audyt środowiska marketingowego; Audyt strategii marketingowych; Audyt organizacji marketingu; Audyt systemu marketingu; Audyt efektywności marketingu; Audyt funkcji marketingu; Metody wykorzystywane w audycie marketingowym; Charakterystyka wskaźników marketingowych; Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach.
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-082-4
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(RUBINUM)
ISBN: 978-83-7556-350-4
1. Sektor publiczny i sektor finansów publicznych w teorii i praktyce gospodarczej, 2. Charkaterystyka i rola audytu wewnętrznego w jendostkach sektora finansów publicznych w świetle polskiego ustawodawstwa - ujęcie historyczne, 3. Kontrola zarządcza i rola audytu wewnętrznego w ocenie systemu kontroli zarządczej, 4. Rachunkowość zarządcza jako narzędzie wspomagające system kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego, 5. Rola komitetu audytu w kształtowanie audytu wewnętrzego w spółce publicznej, 6. Audyt dochodzieniowy i jego rola w wykrywaniu nadużyć gospodarczych, 7. Audyt rentowności usług medycznych, 8. Przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę z organiczoną odpowiedzialnością (na przykładzie Zakładu Gospodarki Komunalnej) - wybrane aspekty audytu, 9. Audyt wewnętrzny wydatków na wynagrodzenia pracowników samorządowych (na przykładzie powiatu poznańskiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-308-5
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-030-5
1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi, 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich, 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassuranece w Polsce, 4. Korzyści i zagrożenia związane z rozwojem powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87885-27-4
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bankowe konsorcjum kredytowe / Radosław Pastusiak. - Warszawa : CeDeWu, 2003. - 134 s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-87885-38-X
R.1 Specyfikajca finansowania dużych przedsięwzięć inwestycyjnych; R.2 Organizacja konsorcjum bankowego; R.3 Funkcjonowanie konsorcjum bankowego; R.4 Rynek kredytowych transakcji konsorcjalnych w Polsce i na świecie; R.5 Restrukturyzacja a konsorcjum banków; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
(PLATINIUM)
ISBN: 978-83-7556-063-3
Część I. Specyfika, struktura i dynamika popytu JST na usługi bankowo-finansowe: 1. JST jako specyficzny podmiot na rynku bankowo-finansowym, 2. Samorząd terytorialny w Polsce i na świecie, 3. Analiza preferencji i oczekiwań JST wobec instytucji finansowych w świetle badań empirycznych. Część II. Analiza struktury i dynamiki podaży usług bankowo-finansowych dla JST: 1. Instytucjonalne otoczenie JST w Polsce, 2. Instrumenty instytucji finansowych, 3. Bankowość elektroniczna jako forma obsługi JST, 4. Analiza oferty produktowo-usługowej banków i pozostałych instytucji finansowych dla JST (głównie gmin) województwa zachodniopomorskiego. Część III. Model kompleksowej obsługi JST na rynku finansowym: 1. Identyfikacja determinant organizacyjnych i prawnych w obszarze współpracy JST z instytucjami finansowymi , 2. Gospodarowanie majątkiem JST a zapotrzebowanie na usługi bankowo-finansowe, 3. Model arzadzania ryzykiem finansowym w oparciu o dostępne instrumenty rynku bankowo-finansowego, 4. Model zarządzania długiem i rola instytucji finansowych 5. Możliwości wykorzystywania produktów i usług bankowo-finanoswych, 6. Kompleksowe podejście do obsługi bankowo-finansowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351.72 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351.72 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
ISBN: 83-87885-87-8
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-26-6
1.Oferta usług, segmentacja rynku i kanały dystrybucji w bankowości detalicznej w Polsce do 2006 roku.; 2.Prognoza zapotrzebowania miejskich gospodarstw domowych na detaliczne produkty bankowe w latach 2003-2006; 3. Średniookresowe perspektywy rozwoju rynku kart płatniczych w Polsce,; 4.Uwarunkowania i perspektywy rozwoju
rynku kredytów konsumpcujnych w Polsce do 2006 roku.;
5.Pozyskiwanie oszczędności finansowych gospodarstw d omowych w Niemczech przez banki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-06-1
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 136 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-87885-56-8
1.Istota bankowości elektronicznej, 2.Wybrane narzędzia, usługi bankowości elektronicznej, 3.Bankowość internetowa i wirtualna, 4.Elektroniczne instrumenty płatnicze, 5.Karty płatnicze na świecie i w Polsce, 6.Elektroniczne płatności, 7.Bankowść elektroniczna naświecie i w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
ISBN: 83-87885-71-1
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna w Polsce / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 123, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-282-8
1. Bankowość elektroniczna; 2. Karty płatnicze; 3. Bankowość elektroniczna w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again