6 results
Book
In basket
ISBN: 978-83-60083-55-0
R. I. Nowe media w dyskusji społecznej" Rozwój gospodarczy oraz inicjatywy medialne i oświatowe; Społeczeństwo informacyjne i nowe technologie: technika cyfrowa (cyfryzacja), konwergencja i globalizacja; Proces integracji nowych mediów w szkle i na lekcji; Nowe wymiary dzieciństwa: dziecko jako użytkownicy i producenci; 2. Dydaktyka mediów jako przedmiot nauczania: Historyczno- systematyczny zarys rozwoju dydaktyki mediów; Tendencje medio- dydaktyczne w dyskusji nad mediami; Rozwój dydaktyki mediów jako nauki; Droga dydaktyki mediów do uzyskania statusu dyscypliny samodzielnej; 3. Kompetencje medialne jako umiejętności kluczowe: Podstawy systemowe: komunikacja i kompetencja; Kompetencje medialne- pojęcie kluczowe w zawodzie nauczyciela; Koncepcje kompetentnej pracy z mediami; 4. Uczenie się w kontekście nauczania: Modele uczenia się; Neurobiologiczne podstawy uczenia się; Wnioski dotyczące nauczania i uczenia się z nowymi mediami; 5. Nauczanie i uczenie się z użyciem komputera i Internetu: Wyzwania dotyczące uczenia się z użyciem komputera i Internetu; Koncepcje dydaktyki mediów; Projekt koncepcji zorientowanej na działanie; 6. Nowe media w pracy nad programem nauczania: Praca z Internetem jako proces transformacji programu; Oprogramowanie edukacyjne jako propozycja programowa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7875-268-4
1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych; 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych - media tradycyjne; 3. Problematyka „Magazynu Szkolnego”; Internet public relations w placówkach oświatowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910763-7-7
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2.Edukacja w medialnym stereotypie, 3.Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3.Unia Europejska a promocjha i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie srodków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1.system komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2.Reklama prasowa szkół wyższych, 3.Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4.Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5.PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6.Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1.Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2.Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3.Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykłądzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1.Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2.Internet na uczelni, 3.Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4.Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1.Studia wyższe na odległość, 2.Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3.Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4.O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5.Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again