13 results
Book
In basket
ISBN: 978-83-235-0298-2
Część I Wprowadzenie teoretyczne: 1. Proces atrybucji winy, 2. Rola odniesienia zdarzenia do Ja w procesie odwołania, 3. Rola stereotypów w procesie obwiniania, 4. podsumowanie. Część II badania empiryczne: 5. Ogólna charkterystyka programu badawczeg, 6. Eksperyment 1, 7. Eksperyment 2, 8. Rola stereotypu sprawcy i odniesienia negatywnego zdarzenia do Ja w obwinianiu - konkluzje końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Terapeuty)
ISBN: 83-89574-68-3
1. Przegląd zagadnień etycznych związanych z doradztwem i psychoterapią, 2. Zagadnienia etyczne dotyczące psychoterapii i doradztwa psychologicznego, 3. Problemy etyczne dotyczące szkoleń i ustawicznego kształcenia zawodowego, 4. Problemy etyczne związane z superwizją, 5. Problemy etyczne dotyczące badań naukowych, 6. Inne istote zagadnienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Autorskie Podręczniki Akademickie)
ISBN: 978-83-7489-667-2
Zawiera: 1. Profesjonalna kompetencja diagnozowania; 1.1. Diagnoza jest interwencją; 1.2. Diagnoza w działalności zawodowej psychologa; 1.3. Profesjonalne kompetencje diagnostyczne; 2. Wiedza. Podstawy teoretyczne diagnozy psychologicznej; 2.1. Tradycja i współczesność – osiągnięcia w rozwoju diagnozy psychologicznej; 2.2. Diagnoza oparta na dowodach empirycznych; 2.3. Metody i techniki diagnostyczne w świetle badań; 2.4. Diagnozowanie jako postępowanie badawcze; 2.5. Badanie jako interakcja społeczna; 3. Umiejętności. Praktyczne i interpersonalne kompetencje w diagnozowaniu; 3.1. Profesjonalna kompetencja komunikacyjna; 3.2. Umiejętności techniczne diagnosty; 3.3. Kompetencje społeczno-kulturowe; 4. Wartości. Etyczna postawa psychologa w praktyce diagnostycznej; 4.1. Standardy etycznozawodowe; 4.2. Etyka w praktyce; 4.3. Zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87887-54-4
Etyczny wymiar psychoterapii; Teoretyczny i praktyczny wymiar związku etyki z psychoterapią i... polityką; Przemoc a pomoc. Szyfr absurdu i szyfr harmonii; O manipulacji w psychoterapii; Psychoterapeuta wobec osobliwości i manipulacji; Terapeuta jako wzór osobowy kultury współczesnej. Na marginesie Alasdaira MacIntyre'a teorii moralności; Tajemnica zawodowa w zespole psychoterapeutycznym; Zagadnienia etyczne w psychoterapii wieku rozwojowego; Energia libidinalna a moralność akademicka; NLP a imperatywy kategoryczne Kanta; Wybrane aspekty etyczne metody ustawień systemowych Berta Hellingera; Etyka pracy z procesem w psychoterapii Arnolda Mindella; Deontologia w hipnozie i hipnoterapii; Poczucie jakości życia terapeutów (zawodowych pomagaczy). Psychospołeczny portret; Terapia przez mądrość. Możliwości edukacji na pograniczu etyki i psychologii; Psychoterapia wobec zagadnienia sensu rozwoju człowieka; Wartości a działanie w świetle wybranych koncepcji psychospołecznych i w praktyce szkoleniowej; Etyczne problemy w pracy menedżera; Problemy etyczne w polskim poradnictwie zawodowym; Etyczne aspekty pomocy psychologicznej online; Emocje i cnoty. Psychologiczne podstawy etyki cnót.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-421-7
Cz. I Wczesne lata; 1. Wczesny rozwój społeczny, 2. Zabawa Cz. II Czynniki kognitywne a uczenie się; 3. Formowanie się pojęć a rozwój poznawczy, 4. Mowa, 5. Inteligencja, 6. Kreatywność, 7. Uczenie się. Cz. III Czynniki afektywne; 8. Osobowość, 9. Wartość a rozwój moralny. Cz. IV Społeczna interakcja, relacje nauczyciel-dziecko i osobowość nauczyciela; 11. Zachowanie społeczne a umiejętności społeczne, 12. Doradztwo i poradnictwo edukacyjne, 13. Kierowanie klasą i jej kontrola, 14. Osobowość nauczyciela, cechy nauczyciela i stres nauczyciela
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
ISBN: 978-83-7383-453-8
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2665-5
1. Elementy filozofii wartości 2. Wybrane psychologiczne koncepcje wartości 3. Wybrane problemy psychologii wartości 4. Metody badań wzorcowej hierarchii wartości 5. Wokół wzorcowej hierarchii wartości - analizy empiryczne 6. Wartości niższe i wyższe 7. Korelacje między wartościami a cechami osobowości, postawami i uczuciami 8. Korelacje między kategoriami wartości SWS i "pakietem zmiennych" 9. Wzorcowa i uniwersalna hierarchia wartości - podsumowania i interpretacje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Psychologia - poradnictwo - etyka (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Etyka - psychologia (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again