4 results
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-855-8
Zawiera: Wstęp – Jak korzystać z tej książki? Rozdział 1. Teoretyczne podstawy neuropedagogiki: Neuropedagogika, czyli co?; Teoretyczne podstawy badań pedagogicznych, czyli edukacja oparta na dowodach (Evidence Based Education). Rozdział 2. Elementy budowy układu nerwowego. Rozdział 3. Neuromity w edukacji dzieci: Z historii neuromitów; Teoria inteligencji wielorakich; Teoria stylów uczenia się; Kinezjologia edukacyjna; Specjalizacja półkul i używanie 10% mózgu; Okresy krytyczne w rozwoju i mit 3 lat; Wielozadaniowość. Rozdział 4. Neuro fakty w nauczaniu: Neurofakt, czyli co?; Mózg jest plastyczny przez całe życie człowieka i uczy się powoli; Mózg filtruje informacje – kluczem do sukcesu jest motywacja; Neurony lustrzane, czyli jak pasja rodzi pasję; Płeć ma znaczenie – o różnicach mózgu kobiet i mężczyzn; Nauczanie bezstresowe może być groźne dla życia; Cyfryzacja edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej nie jest koniecznością. Zamiast podsumowania. Spis rysunków i tabel.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-1776-3
Filozofia i pedagogika; Integracja perspektywy poznawczej pedagogicznej i historycznej w procesie wytwarzania wiedzy naukowej o edukacji; Inspiracje poznawcze i badawcze płynące z pogranicza pedagogiki i nauk przyrodniczych; Pedagogika a nauki medyczne; Pogranicza pedagogiki i ekonomii; Edukacja, pedagogika i prakseologia - wybrane płaszczyzny współdziałania; Dialog pomiędzy pedagogiką i teologią; Inspiracje badawcze i poznawcze płynące z pogranicza pedagogiki i globalistyki; U źródeł wielorodności przestrzeni pedagogiczno-edukacyjnej na początku XXI wieku; Społeczno-kulturowy horyzont wiedzy pedagogicznej; Pedagogika resocjalizacyjna w strukturze nauk społecznych; Trzy uwagi na temat pogranicza pedagogiki społecznej; Psychologia humanistyczna a pedagogika szkolna, czyli siła "romantycznej utopii" na usługach szkoły w teorii i praktyce; Relacje Pedagogiki i polityki edukacyjnej - wnioski z doświadczeń polskich reform szkolnictwa; Uczeń zdolny jako problem zainteresowań pedagogiki. Różnice indywidualne a rezultaty prac uczniów zdolnych; Relacje między pedagogiką a ekologią na przykładzie nauczania i wychowania dla zrównoważonego rozwoju; Pogranicze nauk o zarządzaniu i pedagogiki - na przykładzie ewaluacji jakości kształcenia w szkole wyższej; Główne strategie kształcenia matematycznego uczniów; Codzienność i fenomenologia - metodologiczne uwagi pedagoga; Badania z pogranicza pedagogiki i nauk pomocniczych; Rozwój metodologicznej myśli pedagogicznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
Nauki przyrodnicze - a pedagogika (hasło przedmiotowe)
Authority data
Pedagogika - a nauki przyrodnicze (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again